Výlety s dětmi

• Trasa výletu: okruh Krčským (Kunratickým) lesem
  • Celková délka trasy: 7 km
  • Terén: mírně kopcovitý
  • Vhodné pro kočárky: sportovní do terénu, golfky
  • Vhodné pro odrážedla a odstrkovadla: ano

Krčský (také označovaný jako Kunratický) les v jižní části Prahy nabízí široké možnosti procházek rodin s dětmi. Okružní trasa vedoucí převážně po značené cyklotrase je vhodná pro kočárky i dětská odrážedla. Cesta je z větší části asfaltová, úsek podél Kunratického potoka lemuje slušná lesní cesta.

Trasa výletu

Do Krčského lesa lze vstoupit z mnoha stran, tento výlet zahajujeme od restaurace U krále Václav IV. v jihozápadní části lesa. Zaparkovat je možné v příjezdové ulici. Ihned za restaurací u cesty objevíme ZOO koutek a dětské hřiště. Za můstkem přes Kunratický potok začneme stoupat do mírného kopce po zelené turistické značce (současně cyklotrase A215) a po necelém kilometru si všimneme pramene Václavka. Kousek odtud najdeme další dětské hřiště. Po chvíli se ocitneme na rozcestí Kunratický les, kde odbočíme vlevo a na následujícím vpravo. Po asfaltce mírně stoupáme na rozcestí U Velkému altánu. Vpravo od altánu se nachází dětské a fotbalové hřiště. Po asfaltové cyklotrase A22 klesáme k hotelu Nosál na okraji lesa. Před hotelem zabočíme doleva na žlutou turistickou značku a po pár metrech jsme u  moderního dětského hřiště. Žlutá značka směřuje k rybníku Labuť a odsud se drží Kunratického potoka až k výchozímu bodu výletu. Asi 600 metrů před cílem si na opačném břehu potoka můžeme odpočinout u restaurace Na tý louce zelený s venkovním posezením, několika bufety, mini-zoo a dětským hřištěm.

URL odkaz na článek

www.vylety-zabava.cz/tipy-na-vylet/praha/717-krcskym-kunratickym-lesem-s-kocarkem