Výlety s dětmi

Výlet na zříceninu gotického hradu Cimburk u Koryčan

• Trasa výletu: z rozcestí U Křížku kolem skalního útvaru Kozel na zříceninu hradu Cimburk, případně prodloužení výletu ke skalnímu útvaru Kazatelna
  • Celková délka trasy: 5 km, případně 8 km (prodloužení výletu ke Kazatelně)
  • Terén: kopcovitý
  • Vhodné pro kočárky: sportovní do terénu
  • Vhodné pro odrážedla a odstrkovadla: odrážedla zčásti

Ke zřícenině gotického hradu Cimburk u Koryčan

Zaparkujeme u rozcestí U Křížku na parkovišti vedle silnice mezi Koryčany a Vřesovicemi. Vyrazíme po červené turistické značce a po 500 metrech po pravé straně uvidíme skalní útvar Kozel. Pokračujeme ke studánce U Mísy. Tam odbočíme doleva na zelenou turistickou značku a s kočárkem opatrně sejdeme zpočátku z poměrně prudkého kopce a dorazíme na rozcestí Cimburk. Odtud po cestě vpravo dojdeme ke zřícenině hradu Cimburk. Zpět se vracíme po stejné cestě. Celá trasa vede po lesních cestách, je vhodná spíše pro terénní kočárky.

Ke skalnímu útvaru Kazatelna

Z rozcestí U Mísy si můžeme výlet ještě prodloužit a po červené turistické značce se vydat ke skalnímu útvaru Kazatelna, ze kterého spatříme v dálce zříceninu hradu Cimburk. Cesta je v kratším úseku zasypána velkými kameny a hůře sjízdná pro kočárky.

URL odkaz na článek

www.vylety-zabava.cz/tipy-na-vylet/chriby/107-vylet-na-zriceninu-cimburk-u-korycan